درگاه پرداخت الکترونیک  
 
با توسعه روز افزون تجارت الکترونیک، پرداخت الکترونیک به عنوان بستر این تجارت جایگاه ویژه ای را پیدا نموده است، یکی از این روش ها پرداخت اینترنتی از طریق کارت های بانکی می باشد. کلیه مؤسسات، شرکت ها یا افرادی که تمایل داشته باشند کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت عرضه کنند، به وسیله اتصال به درگاه به این سرویس دست می یابند.
 
پرداخت اینترنتی (Internet Payment Gateway):
با اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی مؤسسه اعتباری توسعه، قادر خواهید بود با صرف هزینه کمتر، طیف گسترده ای از مشتریان را جذب نموده و از مزایای فروش اینترنتی که همانا کاهش هزینه های فروش و گستردگی مشتریان است بهره مند گردید.

مزایای استفاده از سیستم پرداخت اینترنتی:
شما با اتصال به سیستم درگاه پرداخت اینترنتی مؤسسه اعتباری توسعه به مشتریان خود اجازه می دهید بدون نیاز به خروج از منزل، هزینه سفارش درخواستی خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.
به طور کلی مزایای استفاده از این سیستم عبارتند از:
• امکان دسترسی مشتریان به دریافت خدمات بانکی بدون حضور فیزیکی با ارتباطات ایمن
• استفاده از اینترنت برای ارائه عملیات و سرویس های بانکی و اعمال تغییرات انواع حساب های
مشتری
• ارائه مستقیم خدمات و عملیات بانکی جدید و سنتی به مشتریان از طریق کانال های ارتباطی
متقابل الکترونیک
• کاهش هزینه های توزیع و فروش
• تسهیل ارتباط با خریداران و نمایندگی ها

آشنایی با مراحل انعقاد قرارداد پذیرندگان اینترنتی:
1) مراجعه به یکی از شعب مؤسسه و مطالعه شرایط استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی.
شرایط استفاده از خدمات پرداخت اینترنتی:
جهت انعقاد قرارداد برای استفاده از خدمات اینترنتی مؤسسه اعتباری توسعه می بایست دارای مجوزهای
شغلی معتبر حقوقی و حقیقی (پروانه کسب و یا جواز کار) مرتبط با فعالیت مورد نظر بر روی اینترنت
باشید.
• رعایت قوانین عمومی و تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران
• نداشتن منع فعالیت از نظر نظام بانکی کشور
• دارا بودن وب سایت آماده جهت فروش اینترنتی
• دارا بودن مجوزهای شغلی معتبر و نیز اقامتگاه قانونی
• ارتباط بین زمینه فعالیت سایت و شرح فعالیت های مشخص شده در مجوزهای شغلی
2) ارائه مدارک لازم
2-1- تکمیل فرم خدمات پرداخت اینترنتی
2-2- تکمیل دو نسخه فرم قرارداد (ممهور به مهر پذیرنده و امضای کلیه صفحات توسط مدیران
صاحب امضاء)
2-3- حساب بانکی به نام شرکت یا مؤسسه نزد مؤسسه اعتباری توسعه (کپی صفحه اول دفترچه
حساب)
2-4- تصویر شناسنامه و کارت ملی مدیران و مسؤولین صاحب امضاء
2-5- تصویر روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات
2-6- سوابق فعالیت شرکت / مؤسسه (اختیاری)
3) امضای قرارداد متقاضی توسط نمایندگان مؤسسه اعتباری توسعه (مدیر شعبه)
4) ارسال یک کپی از فرم قرارداد تکمیل شده طی نامه به امور انفورماتیک
5) ابتدا اطلاعات لازم جهت راه اندازی تستی سایت فروشنده از طریق ایمیل توسط امور انفورماتیک به مشتری ارسال می شود، در مرحله بعد بررسی های فنی سیستم در محیط تستی مؤسسه انجام پذیرفته و سپس درصورت موفقیت آمیز بودن عملیات، اطلاعات مورد نیاز جهت عملیاتی کردن درگاه خرید دستورالعمل درگاه پرداخت اینترنتی در محیط واقعی از طریق ایمیل دیگری به مشتری اعلام خواهد شد.
6) ارسال قرارداد متقاضی
7) شروع به کار فروشگاه (پشتیبانی توسط شرکت گسترش انفورماتیک ایرانیان)
 
عنوان :
خلاصه :
تاریخ ارسال از : / /
تا : / /
 
توضیحات
رديف عنوانايجاد کنندهتاريخ ايجاد
1
  عضویت در خبرنامه توسعه :
 
 
نمایش شعب توسعه روی نقشه