تاریخ 1393/09/17         ساعت 13:26:56     گروه خبری پرسش و پاسخ

سوالات خود را برای ما بنویسید ما در کمترین زمان پاسخگوی شما خواهیم بود.
نظرات کاربران
مهیاری
با سلام اینجانب حدودا 9-8 سال پیش بر اساس اعلام موسسه در خصوص جلب سرمایه جهت تبدیل شدن به بانک مبلغی را از طریق بانک پاسارگاد به حساب موسسه واریز کردم متاسفانه بعد از آن هیچ پیگیری از طرف موسسه برای تعیین تکلیف سرمایه گذاری بنده و یا واریز سود و ... نشده است . راهنمایی بفرمایید برای دریافت پول و سود آن باید چکار کنم؟
1396/03/29   15:52:55
روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه
با سلام
برای دریافت اطلاعات بیشتر به شعب موسسه مراجعه فرمایید.
1396/03/30   15:19:59
امیدیه
باسلام.موسسه اعتباری توسعه تعاون یا همان آرمان سابق در استان خوزستان شهرستان امیدیه آیا دارای مجوز است و زیر مجموعه شماست؟دلیل تعطیلی اخیر این موسسات چیست؟
1396/03/11   13:30:57
روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه
باسلام
خیر.
1396/03/29   09:57:24
سیاوش توکلی
سلام از طریق سیستم پیامک موسسه به من اعلام شده که جهت واریز سود سهام عدالت در این موسسه گشایش حساب نمایم
1- چرا این موسسه ؟
2 من دارای حساب در این موسسه می باشم آیا حساب مجدد باید افتتاح شود ؟
1396/03/11   08:27:00
روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه
با سلام
1- برابر صدور مجوز بانک مرکزی مبنی بر افتتاح حساب برای هموطنان جهت واریز سود سهام عدالت در آینده
2- خیر- حساب مربوزه را از طریق سایت سهام عدالت تعریف فرمایید.
1396/03/29   10:03:15
محمد کریم
اگر آرمان با شما توافق یا مشارکتی ندارد چرا اعلام نمی کنید چرا از تابلوی شما استفاده می کند؟
1396/03/07   20:14:12
روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه
باسلام
پیگیری لازم بدوا از طریق مراجع قانونی و قضایی صورت گرفته است موسسه متولی اجرای برخورد قانونی نیست.
1396/03/29   10:05:08
بیژن
با سلام و احترام
آیا ادغام موسسه اعتباری وحد (آرمان) و موسسه اعتباری توسعه صحت دارد؟ آیا در پی ادغام با یکدیگر هستند؟
متشکرم اگر پاسخ دهید.
1396/03/04   22:07:23
روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه
باسلام
خیر
1396/03/29   10:05:39
علی زرگر
سلام آیا تعاونی اعتبار وحدت (خوزستان ، اهواز ) در مؤسسه اعتباری توسعه ادغام شده است؟ آیا تعهدات آن تعاونی نزد شما پذیرفته است؟ علی زرگر 09166128065
1396/03/04   15:23:52
روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه
باسلام
خیر
1396/03/29   10:06:22
محمدشاهی
باسلام امروز خبری به دست ما رسید مبنی بر اینکه شعبه استان خوزستان شهرستان شوشتر قادر به پرداخت پول یا سود پول به مشتریان خود نیست و به همین دلیل تجمع بزرگی در جلوی موسسه صورت گرفت و کار به دادگاه کشیده شد لطفا در این باره توضیح داده اطلاع رسانی کنید ما نگران سرمایه خود هستیم
1396/03/03   20:52:57
روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه
با سلام
موسسه اعتباری توسعه در استان خوزستان شهرستان شوشتر شعبه ندارد. آدرس شعب موسسه اعتباری توسعه را در سایت موسسه بخش شعب میتوانید مشاهده فرمایید.
1396/03/29   10:08:39
محمودی
سلام - سوددرسررسید 1-2-3-4-5-ساله چنددرصد هست ؟