تاریخ 1396/03/06         ساعت 09:00:30     گروه خبری بانک

مشتریان گرامی با مراجعه به شعب موسسه اعتباری توسعه (دارای مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا):

1- برای شناخت بیشتر و تاییدیه کارکنان شعب می توانند کارت شناسایی معتبر مطابق با نمونه مطالبه نمایند.
 

 
1-1 کارت شناسایی کارکنان شعب دارای عکس اسکن شده می باشد
1-2 کارت شناسایی دارای هلوگرام نقره ای بوده که پس از کپی رنگ آن به صورت سیاه ظاهر می شود
1-3 کارت شناسایی پرس چسبی بوده و امکان خروج از لایه محافظ را ندارد

2- با مراجعه به سایت موسسه اعتباری توسعه (www.CID.IR ) آدرس دقیق کلیه شعب تهران و شهرستان ها را مشاهده نمایند.

3- کلیه شعب موسسه اعتباری توسعه مجوز رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را بر روی دیوار داخل شعبه نصب نموده و در معرض دید عموم قرار داده است. شعبی که فاقد مجوز در معرض دید عموم می باشد مورد تایید موسسه اعتباری توسعه نخواهند بود.
نظرات کاربران
محمود
سلام چرا با گذشت سه ماه از تغییر تابلو های تعاونی وحدت به توسعه هنوز این تابلو ها بنام توسعه در سردرب تعاونی وحدت مونده اگه ادغامی نیست چرا موسسه توسعه اقدامی جهت پایین آوردن تابلو ها انجام نمیده لطفا جواب بدین
1396/04/22   11:55:37
روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه
با سلام
پایین آوردن و برخورد با اقدام غیرقانونی وظیفه دستگاههای اجرایی است. موسسه اقدام قانونی در این خصوص به مراجع ذیربط داشته است.
1396/04/25   09:44:44
علی
سلام
شما تا قبلی که حسابهای موسسه وحدت بسته بشه می گفتید با هم توافق کردیم ولی منتظر تائید بانک مرکزی هستیم الان چی شد صحبت ها ۱۸۰ درجه تغییر کرد ما پولمون رو در موسسه توسعه با تابلو توسعه گذاشتیم و از این موسسه هم پولمون رو می خواهیم اگر وحدت زیر نظر شما نیست چرا اجازه دادید تابلو شما رو بزنند
1396/04/08   23:08:50
روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه
باسلام
هرگز صحبت از توافق نداشته ایم هر اقدامی در نظام پولی و بانکی مترصد مجوز بانک مرکزی است. تغییر تابلوهای غیرقانونی از ابتدای اردیبهشت سال جاری و هیچ ارتباطی به گذشته ندارد. نصب تابلو از ابتدای امر عملی غیر قانونی بوده است.
1396/04/25   09:42:05
سعید
با سلام خدمت همه اعضای محترم این سایت به خدمت شما عرض میکنم قابل توجه مردم محترم البته من قبلا با این تعاونی رابطه نزدیک داشتم و چیزی که متوجه شدم این تعاونی خیلی بی پایه تر هست از این چیزی که مردم فک میکنن در حدی که ......بگذریم جالبه برام که چرا اگه واقعا این موسسه .وحدت رو قبول نکرده چرا هیچ واکنشی برای سواستفاده این تعاونی از تابلوی شما انجام نمیشه اقا چرا حقیقت رو نمیگین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1396/04/05   13:49:12
روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه
باسلام
اقدام قانونی و شکایت بر علیه استفاده غیر قانونی از تابلو در ابتدای امر در مراجع قضایی کشور صورت پذیرفته است.
1396/04/25   09:36:20
hosein
با سلام و قبولی طاعات و عبادات
لطفا بفرمایید فعالیت موسسه آرمان یا توسعه از کی شروع میشه که بتوانیم عملیات برداشت انجام دهیم،با توجه به اینکه حسابها از سوی بانک مرکزی مسدود شده است.
با تشکر
1396/04/04   00:13:04
روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه
باسلام
در ارتباط با انسداد حسابها موسسه هیچ اطلاعی ندارد و براساس نظر بانک مرکزی فعالیت مشترکی صورت نپذیرفته است.
1396/04/25   09:33:41
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...
نظر شما
نام :
ایمیل :
نظرات کاربران :
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی :